Здрасти пич,

http://plone.org/ е твоят продукт. Може всичко това което искаш, висока
сигурност, невероятна производителност. Върви върху Zope.

Поздрави,
Деян Йовков
[EMAIL PROTECTED]

Здравейте,
Налага ми се да пусна хранилище за документи (Document Repository).
Моля някой ако има опит с подобни системи да ми препоръча.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_content_management_systems
На този линк има изброени доста, но аз нямам ресурси и време да
тествам всичките,
а и не ми се иска да преоткривам топлата вода.
За момента имам MediaWiki но е много беден откъм ACL и pages lock (с
две думи: не става).
Възможности, които ме интересуват:

- Да е GPL, OS Linux
-Document Management (jpg, tiff, bmp, pdf, ...всякакви дори doc и xls)
-Web Interface
-Весии на документи
-Управление на права (групи с права за редакция, групи с права само за
четене)
-Някакъв акаунтинг, по възможност да праща документи през мейл сървър до
групите
-Logs & Reports
-Browser independent (като IE, Firefox, Opera)

--
Yulian Stefanov