Александър Шопов wrote:
> Ох-х-х-х
> Трагедия-я-я-я-я
> Сега се върнах от събитието.
>
> Няколко пъти ме избиваше да крещя. Аз и се развиках на едно изкопаемо,
> дето и в палеонтоложкия музей няма да го вземат - тоя човек беше някакъв
> координатор на някакви ИТ комисии, непрекъснато бръщолевеше за разни
> инстициунализации, твърдеше, че не може да намери ODF-та с google -
> кошмар някакъв.

Е то вова се очакваше, че ще има изкопаеми :), дето са свикнали да си
работят с кракнати програмки, а след като стана напечено данъкоплатците
им ги купиха.
> Никито Василев - срам за училището ми, през цялото време мрънкаше това
> ли било по-евтино, онова ли. Оплака се, че каквото и да правел - все
> всички го критикували.
>
> Да идел някой да му инсталирал на секретатките Линукс, че да видел дали
> може да се работи, а те били с няколко езика и висши образования. (Това
> не си го измислям - секретарките са в играта).

Хмм, това не е лоша идея, но да не збравите и някое пасиансче да сложите
иначе може секретарките и да не разберат, че компютъра им става за игра
;), пардон за работа.
> БАИТ си пяха песента за ЗОП.
>
> Видях се с моя бивш колега Добри Божилов. Романтика, стари спомени ;-)
> Тогава бях къде, къде по млад. ;-)
>
> Събитието си беше измиване на ръце и тотална, ама тотална загуба на време.
>
> Но не това е важното, важното беше, според мен, че поне имаха причина да
> си измиват ръцете и че вече признават публика, пред която да се мият. Не
> е малко товa ;-)
>
> Хех.

Нищо ново под слънцето, значи не съм пропуснал много, но все пак явно
има напредък, щом си търсят поне публика за измиване на ръцете.