From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Dimitar Vasilev
Sent: Friday, March 21, 2008 12:42 AM
To: Linux Users Group - Bulgaria
Subject: Re: [Lug-bg] Мониторинг на захранващото напрежение

фукаш една ip камера дето следи волт метрите
и се връзваш към нея.

На 21.03.08, Frant Frant <[EMAIL PROTECTED]> написа:

Здрасти Митко,

това вече си е оффтопик

но малко майтап не вреди :-))... та ....как ще мога да "поглеждам" аналоговите
волтметри през интернет, например? Или като ми се прииска да разбера да звъня
на комшийката да хвърли едно око през балкона :-))))))))

Поздрав :-)))

Димитър Василев
Dimitar Vassilev

GnuPG key ID: 0x9E997D24
Keyserver: pgp.mit.edu
Primary key fingerprint: CFB1 C9D4 F685 D6A9 5045  E762 013D D411 9E99 7D24