Здрасти,

2008/7/26 Александър Шопов <[EMAIL PROTECTED]>:
> Вкъщи имам безжичен рутър на Linksys - WRT54GL, който съм флашнал с
> Tomato http://www.polarcloud.com/tomato
>
> Искам да пусна безжичния без шифриране - то нет има на килограм, а
> безжичната връзка не може да натовари канала.
>
> Все пак - искам трафика на отделни компютри да бъде шифриран - нека
> другите да ползват, но има някои машини, чийто трафик искам да е
> защитен.

Според мен това може да се постигне чрез виртуални AP. Тост ще имаш
два аксес поинта, с различни ESSID - единият ще е за свободен достъп,
другият ще е с криптирана връзка.

Някъде по форумите на openwrt и/или dd-wrt бях чел за възможността за
виртуални АП, май работят на чипсети broadcom и atheros.

Поздрави,
Радо