В 15:49 +0300 на 27.08.2010 (пт), Анастас Гьоков написа:
> Здравейте!
>
> Необходима ми е CMS с висока производителност (поне 50К уникални посещения
> на ден).
>  Можете ли да ми препоръчате какво да огледам? Става дума за система под GPL
> разбира се.

Почти всичко ти върши работа, стига да не го пускаш на много стара
машина. Всеки сървър от последната една година изобщо няма да усети
натоварването.

Всъщност, 50000 на ден са (при стандартното синусоидално разпределение)
една-две заявки в секунда. Аз на marla.ludost.net бутам по поне 8-9 в
секунда (говоря за заявките към динамично съдържание, не броя картинки и
т.н.) на хардуер, който е на около 3 години вече, от CMS-и, събирани от
кол и въже.

Един wordpress, една базичка и спокойно можеш да докараш поне до 300k на
ден посещения.

--
Regards,
Vasil Kolev