В 16:54 +0300 на 04.07.2011 (пн), Spas Pavlov написа:

> Писмото си идва от абониран в списъка адрес.
> Бих могъл да го отпиша, но не ми се иска да прилагам такива мерки.
> Ако се наложи все пак ще бъде направено.

Ами то е второто такова, и изглежда като някакъв сравнително автоматичен
spam. Гледайки header-ите, идва от правилното място (yahoo, с
подходящите DKIM и т.н. гадости). Човекът не изглежда да се усеща, или е
хакнат, или го прави нарочно, мисля, че и в двата случая си е за
филтриране.
--
Regards,
Vasil Kolev