From: Tsetso Zdravkov
Sent: Friday, February 15, 2013 12:41 PM
To: Linux Users Group - Bulgaria
Subject: Re: [Lug-bg] Avtomatichno Sazdavane na file varhu disk c: prez
javascript sas Firefox

А на мен ми намирисва на нечистиви действия, или се бъркам? :)

На 15.02.2013 10:02 "Nikolay Bogdanov Toshev" <n...@art.bg> написа:

  Здравейте

  Имам имам следния въпрос.
  Опитвам се да направя така, че през Javasripta с FireFox версия 18 - тоест
последната да може да създава сам файл върху диска на клиента ползващ
операционна система windows xp,...
  С Internet Explorer проблеми няма - там има достатъчно ACTIVEX контроли - но
някой от вас дали се е борил по въпроса със FireFox.
  Самото създаване на файла трябва да стане през javascript без да пита клиента
за потвърждение.

  С уважение,
  Николай Тошев