Здравейте,

Имам проблеми с доставчика си на Интернет и искам да замеря стабилността на
връзката от моите устройства през неговата мрежа до останалия свят.

Възможно е да се пусне ping към 10-ина сайта, но ми трябва нещо, което може
да работи без надзор, ако може да генерира отчети и/или графики, да
проверява с каквото може за загубата или повредата на пакетите.

Най-ми е необходимо да проверя дали се губят пакети от сесия, след това
дали може постоянно да се пращат и получават пакети и най-подир - скорост.

Вероятно има нещо подобно и по за потребители.

Поздрави:
ал_шопов