On 02/09/2018 07:07 PM, Patrick Dupre wrote:
Merci,
c'est tes bien, mais 2 questions
Comment je peux generer les courtes lignes horizontales qui appaissent dans lyx?
Est-ce que je peux faire la meme chose en environment itemized (je n'y suis pas
parvenu simplement) ?
Ich kann nur ein bisschen Deutsch, und kein Französisch. So back to English.

I assume you mean the lines that divide two instances of the same environment. For Beamer presentations in LyX, you would use Edit > Start New Environment (...), where ... should be the name of the environment in which the cursor currently sits.

Encore merci.
Il n'y a pas de quoi.

Paul