Dear List - Kedves Listatagok,

I have started to translate the main LyX website into Hungarian.
It is not yet complete, but most of the text is ready.
I need some people to check the text against errors and typos.
In case you know Hungarian and English well enough and you are going to
help me, please write me a message.

Thank you for your cooperation.

Elkezdtem lefordítani a LyX fő weboldalát magyarra.
Még nincs teljesen kész, de a szöveg legnagyobb része már elkészült.
Szükségem lenne valakikre, akik ellenőrzik a szöveget, hibák és elírások
végett. Amennyiben tud, mind magyarul és angolul annyira, hogy segíteni
tudjon és meg is teszi. Kérem írjon nekem egy e-mailt.

Köszönöm a segítségét.

Alex