Perdonau el missatge anterior, sense acabar. Es que han trucat a la porta i ho he enviat sense voler.  Volia dir que hi ha una reunió pel tema dels desaperaguts i una altra pels actes de la II República ,  el dia 11 de maig a la Casa de Cultura, també sense hora concreta. Ho heu de dir

A més a més, n’ hauriem de fer una diferent  per la web., com deia Emilià, amb un ordinador davant., potser l’ altre setmana. Jo m’ hi posaré a treballar quan vegi o entengui millor la pàgina. Només vull comentar que trob fora de tota llògica que els missatges que ens enviam, com aquest,  surtin fins i tot a Google i no se pugui fer una selecció seriosa a l’ hemeroteca del que són propiament articles ( publicats o no a las premsa).

Jo. ara mateix, trob que aquest missatge no s’ ha de guardar. Pens que, quan recoïm o escrivim alguna cosa amb intenció d’ article, ho hauríem de fer com a adjunt en format word.

Joana

Respondre per correu electrònic a