A jo personalment em va bé aquest dia i l´hora. Millor que el dia de "Sant Antoni".

From: "Jaume Escales i Tous" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Memòria Històrica
Date: Wed, 7 Jan 2004 20:29:53 +0100

Benvolgudes companyes i companys:

Sobre la questió de reunió, i en vista de les opinions expressades darrerament sembla que la majoria de la gent és partidària de posposar-ne. La majoria d'intervencions van també en la línia de fer-la a La Vileta. La fixam, doncs, si us sembla bé, per dia 24 de gener, dissabte, a La Vileta, a les 18:00 (per exemple).
Ara només falta que en Juan Hernández ens indiqui una mica la localització del local i la manera d'arribar-hi.
Per fer la projecció del documental "Nosaltres, els vençuts!", en Juan ens hauria de concretar una mica més els mitjans de què disposa el local, i veure si amb ells és viable fer-ne la projecció. N'Antoni Maria ja ens comunicava en un correu anterior que ens cal sistema de reproducció en DVD, sistema de sò i pantalla. Si el local no disposa de tot això ho podria aportar algun de nosaltres. I si la cosa és molt complicada, en aquest sentit, sempre podem deixar la projecció per més endavant.
En relació a la polèmica que té lloc sobre la llista des de fa uns dies, i que en molts d'aspectes és aliena del tot a la qüestió de la Memòria Històrica, no sé què puc afegir més al que ja vaig dir que opinava jo. Jo indicava en un missatge anterior tres normes, que volien ser d'exclusió (pseudònims, no a les desqualificacions genèriques, llibertat de paraula). Només he estat pensant que potser caldrà ser més estrictes encara, i, seguint les reflexions de'n David Ginard i na Joana Maria Roque, se n'hauria d'afegir un altre que obligàs a tots els membres a centrar-se únicament sobre els períodes de la Guerra Civil i el Franquisme.
Molt encertada he trobat la demanda de seny n'Antoni Pallicer Mateu (per cert que els seus correus arriben com a Crit de Rabi)
Totalment d'acord també amb na Joana Maria respecte a concretar feines. Me sembla molt correcta la proposta de'n David Ginard de col.lectius concrets als quals es podria dedicar un monogràfic en motiu del 14 d'abril (mestres, professors i educadors; infants de la guerra ;militants de les organitzacions clandestines de la postguerra).
Com a projectes concrets encetats, vull recordar que na Margalida Capellà es va assignar el treball de disseny i muntatge d'una futura pàgina web.
Altre projecte ja sobre la taula és la tasca d'aportació de dades sobre les fitxes-model proposades per na Joana Maria Roque. (Aquí jo tenc unes quantes aportacions preparades per Santa Margalida i Es Viver que, precisament pel trui aquest darrer he hagut de paralitzar).
També tenim pendent concretar la qüestió de l'acte d'homenatge a Llorenç Capellà.

Encara tenc més coses que volia dir, emperò no hi ha temps de res.

Bé, una abraçada a totes i a tots, i endavant!

I que els arbres no ens impedeixin veure el bosc!

Jaume Escales i Tous, Ciutat de Mallorca, a 7 de gener de 2004

Descárgate en tu teléfono los tonos y logos de las canciones y artistas de más éxito en MSN Móviles. http://www.msn.es/MSNMovil/

Respondre per correu electrònic a