Gràcies a tots, com a col·laboradora repressaliada de la Junta Avaluadora de Català i en nom de tots els meus companys, us agraïm el vostre suport.

Neus Picó

From: [EMAIL PROTECTED]
To: [EMAIL PROTECTED]
CC: [EMAIL PROTECTED]
Subject: ENDARRERA AQUESTA GENT!
Date: Sat, 24 Jan 2004 11:54:48 +0100

Com sabeu, no només ens segresten la memòria. Les mesures del PP (amb la
complicitat, per desídia, d'UM) ón una autèntica ablació a la llengua
catalana. Entenc que, amb molt més motiu que contra la conducta del Diario
de Mallorca (amb la seva enquesta esbiaixada) o EL (in)MUNDO (amb la
manipulació del tema), hem d'aixecar la veu. Els qui puguin assistir a la
reunió d'avui, ho podran fer col·lectivament, la resta podem fer arribar
l'adhesió (*) al col·lectiu de professors, amb nom, llinatges i NIF al
correu: [EMAIL PROTECTED]

(*) S'han perdut fulls. Podeu tornar posar el vostre nom si encara no ha
aparegut publicat a la premsa.

PS.- Si algú considera que he vulnerat qualque "sacre-sant" principi
d'introduir un tema que no és propi de les limitacions d'aquest foro m'ho
haurà d'explicar molt poc a poquet! Estic convençut que això és, també,
franquisme. Que això són també genocidis. Que també és repressió. Que
volen cavar noves fosses... En una paraula que ens volen silents!
Bon cop de falç, defensors de la terra!

Deja tu CV y recibe ofertas personalizadas de trabajo en tu buzón. http://www.msn.es/Empleo/

Respondre per correu electrònic a