Benvolgut Pau,

    El que aquí necessitam de bon de veres és que tota la gent que tu coneguis de la CEPC (Coordinadora d'Estudiants dels Països Catalans), que tenguin correu electrònic i que estiguin interessats en la qüestió de la Memòria Històrica s'apuntin tot d'una que puguin a la llista. Això de Memòria Històrica no és cap entitat, ni associació que monti coses. Això només som individus reunits amb una sensibilitat comuna. El que hagi de ser depèn de tu, i de jo, i de tots els que hi som, i depèn de la capacitat de cadascú per fer venir més gent. No hi ha res escrit, ni fet. Per jo és aposta que aquest projecte és il.lusionant. Perquè està obert, perquè la unió fa la força. Si hi som tots no farà falta que ningú s'encarregui de coordinar res. Cadascú que digui que pot fer, sense agobiar-se ni agobiar, ni posar-ser en perill de generar crisis al si de famílies i parelles. I endavant!

    Salut i una abraçada!

    Jaume Escales i Tous

Respondre per correu electrònic a