Companyes i companys de Memòria Històrica de Mallorca,

    Benvolgut Juan; has escrit:

¿Qué significa esto?...¿No le hicimos un homenaje a Emili Darder,ayer domingo 22?...¿Ésta es la Plataforma de Progresistas?...¿Donde está la unión?...si cada uno va por su lado,en un acto que debía ser tan unitario...¿a qué jugamos?...la verdad,es que me estoy desengañando y reafirmándome en mi independencia de cualquier partido político.Saludos a [EMAIL PROTECTED] Hernández
    L'acte d'ahir diumenge, dia 22, el convocava ERC-Illes Balears, i l'acte de dimarts el convoca el PSM. Ningú no ha plantejat, que jo sàpiga encara mai, un acte unitari d'homentatge a n' Emili Darder.
    Així com ho veig jo no passa res: com més actes s'organitzin amb una finalitat com aquesta, millor, més farem per la recuperació de la Memòria Històrica.
    Si un dia es convoca un acte unitari, millor encara.
    No te desanimis, no te desenganis: tot el contrari, precisament. Reafirmat en la teva independència de qualsevol partit polític, actua dins el que trobis que millor representa els teus ideals, o actua conjuntament amb les iniciatives individuals d'altres que vagin en favor dels teus ideals.
    Hem de veure que la inicativa i la independència individual és un valor de qualsevol ciutadà conscient i compromès. I això no ho pot perdre ningú mai. Altra cosa és posar-se d'acord amb qualsevol iniciativa col.lectiva (de partit, sindicat, ONG, plataforma, grup d'amics o el que sigui).
    Per exemple aquesta llista no és cap iniciativa col.lectiva: només és gent que està en contacte. I el contacte no és cap projecte. Si surten projectes, a afegir-s'hi qui vulgui i pugui.
    Aprofit per demanar a n'en Llorenç Buades com ho veu de crear la web de Memòria Històrica al seu domini d'Internet. Per la meva  part puc col.laborar amb el que faci falta. Na Joana també va dir que s'apuntava a treballar per la pàgina web. Què us sebla a tots el disseny de pàgina que vaig plantejar fa uns dies?

     Salut, una abraçada, i endavant, sempre endavant! I que no mos aturi ningú més que cadascú a ell mateix i quan vulgui.

    Jaume Escales i Tous

 MEMÒRIA HISTÒRICA DE MALLORCA

Per fer arribar qualsevol missatge a totes les companyes i companys, enviar-lo a:

[EMAIL PROTECTED]

            Per llegir tots els missatges des de dia 22 de desembre de 2003:

http://www.mail-archive.com/[EMAIL PROTECTED]/

Per deixar de rebre el correu, començar a rebre'l i per dubtes de funcionament: