En Josep Pons Bestard ha escrit dos llibres ( Cómo viví la represión franquista en
Mallorca, i, Memòria de la Guerra Civil en Mallorca) tot dos editats a l'editorial
LLeonard Muntaner ( telf. 971 256 405). Tal vegada posant-se en contacte amb
l'editorial?
Un altre que tal vegada  interessaria contactar seria amb en Gabriel Riera ( Crònica
d'un presoner mallorquí als camps de concentració ( 1936-1942), ed. El Tall). Crec que
David Ginard té el seu nº.