Hola Marçal. En Ramón Rosselló també està molt enfeinat. Pero sol ser a ca seva de Felanitx deves les 9 del vespre. El seu telefon és el 971 58 03 68. Li pots dir que li telefones de part de n’ Andreu Manresa , el meu home i que és amic d’ en Ramón de fa molts anys. Jo no hi tenc tanta confiança.

Joana

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Marçal Isern
Enviado el: sábado, 08 de mayo de 2004 14:46
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Sobre el llibre de Ramon Rosselló Vaquer

    Hola a tots/totes.

    Darrerament els membres d'aquesta llista pareix que estem en "paradero desconocido" . Suposo que tothom deu estar liadissim amb les seves respectives feines, com sempre. bé, com jo tinc molt de temps lliure, això vol dir de 14:00 a 15:00, vos faig arribar aquest missatge per demanar si algú de vosaltres sap com em puc possar en contacte amb el Sr. Ramon Rosselló Vaquer. L'esmentat escritor es autor del llibre "La guerra Civil a mallorca vista per l'estament eclesiàstic". Un llibre que em va recomanar el nostro company Mateu Ramon Lidón de Calvià. El motiu es saber si em pot passar tota l'informació sobre els expedients enviats pels capellans/vicaris de les viles de mallorca, i més concretament la d'Alaró, sobre les activitats i les repercusions que van tenir sobre l'estament eclesiastic l'esclafit de la Guerra Civil. Se que aquesta informació es troba a l'arxiu diocesà, però com no tinc mes temps lliure he de menester altres vies de documentació. Si algú en sap alguna cosa més, tot sira benvingut.

Salutacions

Marçal

Respondre per correu electrònic a