(Una altra cerca)(Començar Novament)(Veure/Exportar els Registres Marcats)(Desfer la selecció dels Registres Marcats)(Place a reservation on this item) (Històric de Cerques) PARAULA CLAU: Crucero Baleares (Netejar històric de cerques) (Acabar la sessió de cerca)

TÍTOL AUTOR PARAULA CLAU MATÈRIA EN CATALÀ MATÈRIA EN CASTELLÀ SIGNATURA CLASSIFICACIÓ ISN

Ajuntament de Palma Consell Insular de Mallorca Consell Insular de Menorca C I Eivissa i Formentera Xarxa biblioteques Consell Biblioteca "Can Torro" Govern. Escoles Govern. Instituts Govern Balear. Biblioteques Infantil Veure Catàleg Complet

Autor

Fullana, Jeroni F.

Títol

El crucero Baleares : 1936-1938 / Jeroni F. Fullana, Eduardo Connolly, Daniel Cota

Publicació

Palma (Mallorca) : Lleonard Muntaner, 2000

UBICACIÓ

SIGNATURA #

ESTAT

  Bca. Hernández Mora

 HMA-5797-L

  CONSULTA SALA

  Bca. Pública de Menorca

 Consultau la Biblioteca

  DISPONIBLE

  C. Artesana. Secció Local

 SL-4907

  CONSULTA SALA

  A-Palma. Cort

 BB 9(460.32 Ma.) FUL

  CONSULTA SALA

Descripció

252 p. : il. ; 22 cm

Collecció

Llibres de la nostra terra ; 44

Bibliografia

p. 249-252

Mat catal

Balears (Vaixell)

Mallorca -- Història -- 1936/1939, Guerra Civil

Alt autors

Connolly, Eduardo

Cota, Daniel

ISBN

84-95360-02-0

[...]

Supòs que aquest llibre vos podrà ajudar.

La Biblioteca Artesana és la de la Misericòrdia ( Consell de Mallorca).

Joana