Hola companys:

He llegit a un dels correus que dessitjau informació dobre els pous de la mort. Supòs que sabeu que a Porreres moriren tres republicans que foren tirats dins el pou de Son Lluís.

Estic molt interessat a descobrir aquesta fosa de la mort. Tenc coneixement de la seva sítuació.

Si voleu alguna informació al respecte vos podeu posar en contacte amb el meu correu electrònic

>From: Marçal Isern Ramis <[EMAIL PROTECTED]>
>To: [EMAIL PROTECTED]
>Subject: RE: "Pous de tragèdia". Llorenç Capellà (Diari de Balears. 20/5/2004)
>Date: Fri, 21 May 2004 15:45:59 +0000
>

>Hola a tots/totes
>En llorenç capellà demana voluntaris per anar a desvetllar les
>tragèdies insondables d'aquells pous de mort.....a que esteim
>esperant?
>Salutacions
>Marçal

>¿Dónde se esconden [EMAIL PROTECTED] [EMAIL PROTECTED] Encuentra miles de perfiles en MSN
> [...]

Descubre ya las ventajas del nuevo MSN Messenger. Descárgatelo gratis aquí

Respondre per correu electrònic a