From: Marçal Isern Ramis <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, July 09, 2004 9:33 AM
Subject: RE: Sobre Nosaltres els vençuts

Hola Xavier
Gràcies per la informació. Xerrant d'una altra cosa. Et vas llegir el meu
article dels simbols de la victória?. Com no he rebut cap notícia teva igual
no et va arribar.
Salutacions cordials
Marçal

>From: "Xavier Margais Basi" <[EMAIL PROTECTED]>
>To: memòria <[EMAIL PROTECTED]>
>Subject: Sobre Nosaltres els vençuts
>Date: Wed, 7 Jul 2004 18:56:24 +0200
>
>     El proper 7 d'agost a les 21:30, en el Teatre Casa de Cultura de
>Bunyola, es passarà el documental d'Antoni M Thomàs, Nosaltres els vençuts.
>Testimonis de la guerra civil i postguerra a Mallorca. (1936-1948).
>     Salut

Dale rienda suelta a tu tiempo libre. Encuentra mil ideas para exprimir tu
ocio con MSN Entretenimiento. http://entretenimiento.msn.es/

Respondre per correu electrònic a