Sent: Monday, October 25, 2004 6:06 PM
Subject: [memoriademallorca] ATAC A LA MEMÒRIA HISTÒRICA

Benvolguts companys.- El dia 12 d'abril de 2003 es va inagurar a Calvià (vora la presó militar d'Illetes) el Bosc de la Memòria que no era més que un autèntic Bosc en el que hi havia un arbre amb el nom de cada persona assassinada dins el Municipi de Calvià pels feixistes entre el 1936 i el 1942.

La idea i la recopilació dels noms va esser fruit de la llarga feina d'un grup (Josep Delgado,Mateu Ramon, Tomeu Oliver i Manel Suárez) autodenominat "Memòria Històrica de Calvià".

Idò bé, un grup que noméspot esser qualificat com alimanyes feixistes s'ha encarregat, durant la matinada del diumenge passat, de serrar tots els arbres atacant, una vegada més a la memòria dels assassinats.

Des de Memòria Històrica de Calvià volem fer un clam públic perquè la gent es desperti i condemni aquests crims, perquè atacar a la memòria és un crim.

Igualment, volem que els grups municipals de l'Ajuntament condemnin públicament l'atac, es personin com acusació davant el fiscal i tornin a sembrar el més aviat possible tots els arbres arrabassats.

Des d'aquí volem fer un crit a la col.laboració.

---------------------------------------------------------------- Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/ ----------------------------------------------------------------

Respondre per correu electrònic a