För några dagar sedan frågande jag om vi skall öppna upp miljölistan för fler
partivänner. Samtliga som hört av sig till mig och Anders Lindberg är positiva till
att göra det.

Begränsingen är dock att nya deltagare måste vara partimedlemmar, att diskussionen
skall fokuseras på miljöpolitik utifrån ett göteborgs-perspektiv och att antalet brev
till listan är handerbart.

Jag har inledningsvis skrivit om listan på medlemshemsidan på www.goteborg.sap.se.
Skall försöka få med det med nästa s-info också.

Om du tycker att någon partimedlem som inte deltar idag borde delta ser jag inga
hinder för att du lämnar ut följande information om hur man anmäler sig.

------------------
Så här gör du för att anmäla dig:
E-posta från det e-postprogram/adress du vill använda för detta ändamål.
Ditt meddelande skickar du till adressen [EMAIL PROTECTED]
(OBS! Var mycket noga med stavningen och lägg märke till toppdomänen .st).
I fältet för Ärende skriver du ingenting.
I fältet för meddelande skriver du subscribe miljo och ditt namn,
exempel: subscribe miljo Claes Wennberg .
Du får när du sänt meddelandet ett mail tillbaka som bekräftar din anmälan och ger
ytterligare information.

För att skriva till listan så mailar du som vanligt och gör det till
adressen [EMAIL PROTECTED] Skriv gärna ordet "miljölistan" i rubriken.

Hälsning Claes Wennberg

Claes Wennberg
Göteborgs socialdemokratiska partidistrikt
Heurlins plats 9, 413 01  Göteborg
[EMAIL PROTECTED]
Tel 031-33 963 05,  0708-14 66 73
Fax: 031-33 963 01