Χρήστο θα πρέπει να προσέξεις 2 σημαντικές λεπτομέρειες πριν δόσεις το κινητό σου.

Στο μενού ρυθμίσεις / iCloud, θα πρέπει η εύρεση iPhoneνα απενεργοποιηθεί.

Επίσης για να μπορέσεις να κάνεις επαναφορά στο καινούριο και να έχεις ότι είχες στο παλιό, θα πρέπει να είναι η επιλογή εφεδρικό αντίγραφο ενεργοποιημένη στην παλιά σου συσκευή. Και αυτή η επιλογή είναι: Ρυθμίσεις / iCloud.