Παιδια, δεν υπαρχει θεμα συμβατοτητας των 10 σε σχεση με τα 7 η τα 8,1.
Αν υπαρχουν ασυμβατοτητεσ drivers σε ενα μηχάνημα μαλλον θα υπαρξουν
οι ιδιες αντιδρασεις σε αναβαθμηση η σε καθαρη εγκατάσταση.

Τα πιο προχειροφτιαφμενα windows τα τελευταια χρονια ηταν τα 8 κι οχι τα 10
Εχετε υποψιν οτι πολλα μηχανηματα τα οποια ηρθαν με windows 7 να μην εχουν
πλεον υποστηρηξη σε drivers για τα 10, οποτε τα οποια προβληματα ισως να
ειναι
δικαιολογιμενα, αρα δεν φταινε τα windows απο μονα τους οταν αυτα παιζουν
αψογα
σε ενα αλλο μηχανημα. Ας μην μπερδευουμε ευκολα λοιπον τον ορο
"κενο ασφαλίας" γιατι αυτο αφορα το καθε μηχανιμα που τρεχει το ιδιο
λειτουργικο
ανεξαρτιτου ηλικιας και δεν εχει σχεση με τουσ drivers.

Προσφατα εκανα αναβαθμηση σε 2 laptop 5ετιας και πανω.
Το ενα ειναι αψογο. Το άλλο αντιμετοπησε προβληματα με καποιουσ drivers
τους οποιους εκανα setup μετα την εγκατασταση του λειτουργικου κι ολα ειναι
μια χαρα.
.

Στις 27 Ιουλίου 2016 - 1:37 μ.μ., ο χρήστης Panagiotis Antonopoulos <
panto...@windtools.gr> έγραψε: