Καλησπέρα και από εμένα σε όλους. Έχεις δίκιο Χρήστο και εγώ έχω Εγκατεστημένα
τα πάντα, στην Ελλάδα όμως όλοι προτιμούν viber, Με WhatsApp επικοινωνώ με
άτομα του εξωτερικού. 😉 Τι να κάνουμε, προσαρμοζόμαστε ανάλογα με τις ανάγκες 😃

Νικολέττα Μπακοπάνου
Nickoletta Bakopanos

30 Αυγ 2016, 14:01, ο/η Χρήστος <chr...@gmail.com> έγραψε: