Άγγελε πρέπει να γυρίσεις το πληκτρολόγιο στα αγγλικά και από κει και μετά
είναι και θέμα προφοράς σου.
Στην αναζήτηση λοιπόν στο up store πρέπει να πληκτρολογείς για να είσαι
σίγουρος Εκτός κι αν θέλεις να λες τα γράμματα ενα ένα

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

16 Σεπ 2016, 15:41, ο/η Aggelos Aslanoglou <agge...@gmail.com> έγραψε: