για να μη παρω κανενα στο λαιμο μου, εγω το εβαλα το προγραμα και το δουλευω. μεχρι ομως να ειμαι σιγουρος οτι δε δημιρουργει προβληματα, δε σιστινω σε κανενα να το εγκαταστισει.

λοιπον οι πρωτες εντυπωσις απο το Free Dailymotion Download ειναι αρκετα καλες. κατα πρωτον ειναι προσβασιμο σε οτι εχω δει μεχρει τωρα. δουλευει οπως και το songer, με την ειδια λογικη δηλαδη. κατεβαζει και απο youtube και απο Dailymotion και οχι μονο ενα βιντεο. μπορει να κατεβασει και playlists.

μπορουμε να του επικολισουμε ενα lynk μιας λιστας και αυτο θα κατεβασει τη λιστα δημιουργοντας μαλιστα και αναλογο φακελο.

μπορουμε επισις να φτιαξουμε εμεις μια δικα μας λιστα κανοντας σε ενα καινο εγκραφο επικολιση το ενα κατω απο το αλο, τα διαφορα lynks που θελουμε να κατεβασουμε και αφου τα επιλεξουμε και τα κανουμε αντιγραφη, παμε στο προγραμα και παταμε το κουμπι επικολιση και αφου ορισουμε σε τι φορματ θελουμε τα βιντεοσ διαλεγοντασ απο τη λιστα παταμε το κουμπι της λιψησ. το προγραμα λεει οτι μπορει να κατεβαζε και υποτητλους. δε το δοκιμασα ακομα και δε ξερω. το μεγαλο μιονεκτιμα του ειναι οτι ειναι πολη αργο ειδικα οταν κατεβαζει λιστα. ισως να ειναι φισυολογικο. μαλον ειναι για νυχτερινη χριση.

επισις εγκαθιστα και κατι χαζα οπως το my pc backup και το world of tanks τα οποια μπορουμε να τα σκοτοσουμε..

μαριοσ