> Δυστυχώς η νέα έκδοση του Android έφερε πολλά προβλήματα στο Nexus 5X.
> Αν και εγώ δεν αντιμετωπίζω προβλήματα με επανεκκινήσεις, αλλά έχουν
> παρουσιαστεί προβλήματα με μεγάλες καθυστερήσεις στη συσκευή και αργή
> ανταπόκριση.

Μια από τις πολλές χαρές που προσφέρει ένα Nexus smartphone είναι το pure,
απείραχτο Android. Όταν έρχεται η ώρα των αναβαθμίσεων, ενώ όλοι οι υπόλοιποι
πρέπει να περιμένουν τους κατασκευαστές και τους παρόχους, οι κάτοχοι Nexus
είναι οι πρώτοι που αναβαθμίζονται. Αν έχετε όμως στην κατοχή σας το Nexus 5X,
η αναβάθμιση σε Android 7.0 Nougat ίσως προκαλέσει προβλήματα στη συσκευή σας.

Προς το παρόν, το πρόβλημα εμφανίζεται σε ένα μικρό αριθμό Nexus 5X συσκευών.
Μόλις η αναβάθμιση ολοκληρωθεί, η συσκευή κάνει μόνη της reboot και ενώ η
Google γνωρίζει για το ζήτημα, δεν υπάρχει καμία λύση πέρα από την
αντικατάσταση της συσκευής.

Σύμφωνα με έναν Googler:

Αντιλαμβανόμαστε ότι ένας πολύ μικρός αριθμός Nexus 5X συσκευών αντιμετωπίζουν
προβλήματα με bootloop. Συνεχίζουμε την έρευνα της υπόθεσης και προς το παρόν
μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι το ζήτημα αφορά μόνο το hardware. Για όσους
βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση, συνιστούμε να επικοινωνήσουν με το κατάστημα
αγοράς για εγγύηση και αντικατάσταση. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και
εκτιμούμε την υπομονή σας.

Άτομα που κόλλησαν σε συνεχόμενα reboots δοκίμασαν διάφορες λύσεις όπως
καθαρισμό της cache, factory reset ή και εκκίνηση σε Safe Mode, αλλά τίποτα δε
λειτούργησε. Εν τέλει, αν έχετε ένα Nexus 5X που κάνει συνεχόμενα reboots, τότε
δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσει.