Λοιπόν αυτό που έχω να πω σχετικά με την ερώτηση, είναι ότι το πρόγραμμα
μουσική στο οποίο ακούμε τη μουσική μας, κράτα τα αρχεία ήχου σε έναν ξεχωριστό
φάκελο μέσα στο iPhone και καμιά άλλη εφαρμογή δεν έχει πρόσβαση.
Μήλο βέβαιος για την περίπτωση όπου ο χρήστης του iPhone έχει το original iOS
χωρίς κάποιο jail break. Αυτός είναι λοιπόν ο λόγος που εγώ προσωπικά βάζω τα
τραγούδια που με ενδιαφέρει να μοιραστώ με άλλους είτε στο Dropbox, είτε στο
voice dream reader, από που μπορώ άνετα να κάνω αυτό που ρωτάς.
Φυσικά υπάρχουν και πολλές άλλες εφαρμογές που δίνουν την δυνατότητα  για
διαμοιρασμό αρχείων

Στάλθηκε από το iPhone μου

27 Σεπ 2016, 23:57, ο/η Christos Koromilas Κορομηλάς <ckoromi...@hotmail.com>
έγραψε: