Έχει δίκιο ο Γιώργος εμείς τι είμαστε!!! Αλλά από τη μία καλύτερα γιατί κάθε
φορά που γίνεται ενημέρωση κάτι φτιάχνει και κάτι χαλάει ενώ τώρα είναι όλα OK
Για μένα είμαι ευχαριστημένος! Απλά μόνο την Siri να φτιάξουν στα ελληνικά μόνο
αυτό! Καλημέρα σε όλους😃

Στάλθηκε από το iPhone μου

18 Οκτ 2016, 10:05 πμ, ο/η Γιωργος Σιμεωνιδης <gsimeonidi...@icloud.com> έγραψε: