Γειά σου Μάριε!

Να αγοράσεις ένα διαδικτυακό δίσκο, το τονίζω διαδικτυακό, να τον συνδέσεις στο Ruter σου κι εκεί να μεταφέρεις όλα σου τα αρχεία, μουσική, ταινίες,βιβλία και ότι θέλεις.

Ό, τι θα περιέχει αυτός ο διαδικτυακός σου δίσκος θα το βλέπεις από το iPhone, όπου και να είσαι, σε οποιαοδήποτε μέρος του κόσμου.

Αν θέλεις για περισσότερες πληροφορίες τηλεφώνησέ μου.