Μάριε καλησπέρα,
αυτό που σου έγραψε ο Στέλιος είναι αυτό που συμβαίνει με τα συγκεκριμένα
ακουστικά ή μάλλον με τους συγκεκριμένους τύπους.

Με τα Ε 500 Υπάρχει η αναγγελία.

Εγώ τα έχω τα συγκεκριμένα γιατι συνδέω και τα δυο μου iPhone και το 5S και το
6S με αυτά Ταυτόχρονα.
Κάνουν 65 €, τα πήρα από το iStorm αλλά Tha  φορτίζω καθημερινά και δεν έχουν
την ποιότητα Του ήχου που είχα στο M 90.
Αν θέλεις κάτι περισσότερο να με ρωτήσεις κάνε μου ένα τηλέφωνο στο 6936396941.
Καλό σου βράδυ

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

28 Οκτ 2016, 20:49, ο/η Στέλιος Πλάτσης <h...@playfm.gr> έγραψε: