To: <mirasou@playfm.gr>
Sent: Saturday, November 19, 2016 6:13 AM
Subject: [Mirasou] English content.

Γεια χαρά.
Από εδώ και πέρα λοιπόν, με αυτό το θέμα θα ανεβάζω εδώ το Αγγλικό περιεχόμενο των ταινιών και των σειρών με ηχητικές περιγραφές που ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα. Όσοι το βλέπετε λοιπόν, και δεν σας ενδιαφέρει απλά delete.

Μετά από την παρέμβαση και την προσφορά του καλού φίλου Κώστα Θεοδωρόπουλου από την όραση, μου έδωσε αρκετό χώρο στο server της λίστας και έτσι θα μπορώ να ανεβάζω εκεί.

Αυτό θα το κάνουμε για κάποιο διάστημα, και από τα κατεβάσματα και το ενδιαφέρον θα εξαρτηθεί για πόσον καιρό θα γίνετε.

Στέλνω λοιπόν και πάλι το νέο link της ταινίας 2001 a space Odyssey από το νέο server.

http://www.hostvis.net/hitech/2001 A Space Odyssey.mp3.zip

Και τώρα κάτι καινούργιο.
Τα πρώτα 8 επεισόδια της πρώτης περιόδου της γνωστής τηλεοπτικής σειράς game of thrones.

http://www.hostvis.net/hitech/thrones18.zip

Τα επόμενα σε λίγες μέρες.

Χαιρετισμούς.

Νεκτάριος.