From: Χρυσελλα Λαγαρια
Sent: Tuesday, February 14, 2017 6:16 PM
To: mirasou@playfm.gr
Subject: Re: [Mirasou] Σύσκεψη για την πρόσβαση ατόμων με προβλήματα όρασης
στις τράπεζες

Πολύ καλοπροαίρετοι  γνώμη για όποιον μπορεί Και θέλει  να την Κατανόησει
ανάλογα!
Ορισμένοι άνθρωποι ζώντας και κυκλοφορώντας μόνοι μας αντιμετωπίζουμε και στις
περισσότερες περιπτώσεις λύνουμε πολύ αξιοπρεπώς τέτοιου είδους θέματα!
Όλες αυτές λοιπόν οι... Φοβερές προςεγγίςεις από συνδικαλιστές που ένας θεός
ξέρει αν κάνουν ένα τετράγωνο με το μπαστούνι κάθε μέρα μας βάζουν λίγο στην
πρίζα! Και αυτό γιατί γνωρίζουμε πως τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ
καλύτερα!
Αν θα μπορέσουμε αύριο – μεθαύριο να χρησιμοποιούμε το iPhone μας στο ATM, αυτό
θα γίνει γιατί θα μας το παρέχει η τεχνολογία από μόνη της και οι αρχιερείς του
χώρου θα το πάρουν Χαμπάρι καμιά δεκαετία αργότερα!

Στάλθηκε από το iPhone μου

14 Φεβ 2017, 17:47, ο/η Στέλιος Πλάτσης <h...@playfm.gr> έγραψε:

  Δεν μπορώ να μη συμφωνήσω σε όλα αυτά... Αλλά ας δώσουμε ένα τέλος σε αυτό το
θέμα.