Καλησπέρα.

Μπορείς να προσθέσεις μια τοποθεσία στα αγαπημένα με δύο τρόπους:
1. Αν βρίσκεσαι στην τοποθεσία που θέλεις να προσθέσεις στα αγαπημένα, πάτησε
το κουμπί “Προσθήκη τοποθεσίας”. Θα ανοίξει μια οθόνη στην οποία μπορείς να
κάνεις τις ρυθμίσεις που θέλεις για τη συγκεκριμένη τοποθεσία, π.χ. να ορίσεις
απόσταση ειδοποίησης, κ.λπ.
2. Για να προσθέσεις οποιαδήποτε άλλη τοποθεσία στα αγαπημένα, πρέπει να την
εντοπίσεις πρώτα μέσω αναζήτησης συγκεκριμένου όρου ή αναζήτησης σε κατηγορία
του Foursquare. Όταν εντοπίσεις την τοποθεσία που επιθυμείς, πρέπει να την
ανοίξεις και να ενεργοποιήσεις το κουμπί “Αγαπημένο” στην επόμενη οθόνη, έτσι
ώστε να την προσθέσεις στη λίστα Οι Τοποθεσίες Μου.
Για να λάβεις οδηγίες πλοήγησης προς οποιαδήποτε αγαπημένη τοποθεσία σου,
πήγαινε στη λίστα Οι Τοποθεσίες Μου στην αρχική οθόνη του BlindSquare. Άνοιξε
την τοποθεσία που σε ενδιαφέρει και ενεργοποίησε το κουμπί “Σχεδιάστε μια
διαδρομή”. Θα ανοίξει ένα μενού στο οποίο πρέπει να επιλέξεις την εφαρμογή
πλοήγησης μέσω της οποίας θα λάβεις οδηγίες.
Φυσικά, περισσότερα μπορείς να μάθεις στο εγχειρίδιο του BlindSquare. Για να το
ανοίξεις πήγαινε Λοιπά, Βοήθεια. Μπορείς να πλοηγηθείς εύκολα μέσα στο
εγχειρίδιο επιλέγοντας “Κεφαλίδες” στο ρότορα του VoiceOver.

Ειρήνη