καλημερα

καταρχην εφχαριστω πολη για την βοηθια σε σχεση με το ερωτημα μου για τις επαφες την εγκατεστισα την εφαρμωγη αλλα εκτος απο τα πεδια ονομα και επιθετο τα αλλα δε μου τα εμφανιζει στο Mozilla Thunderbird οταν φορτονω το vcf σε επαφες windows και microsoft outlook  δε μου εμφανιζει ελληνικους χαρακτιρες. αυτο βαιβεα εινα αναμενομενο.
και με το csv format μου κανει περιπου τα ειδια.

ισως δε κανω εγω κατι καλα αν και προσπαθισα αρκετα.
εφχαριστω παντως και αν εχουμε και καποια αλη προταση.... εδω ειμαστε.

μαριος