Καλημέρα Μάριε.
Για το sound forge άκουσα κι εγώ καλά λόγια αν και δεν το έχω
χρησιμοποιήσει ποτέ.
Φυσικά άλλοι τυφλοί που το χρησιμοποιούν λένε ότι από την έκδοση 8.5 και
μετά υπάρχουν κάποια προβλήματα προσβασιμότητας.
Το wavelab το χρησιμοποίησα πολύ παλιά αλλά πάλι δεν το γνωρίζω καλά.
΄?Έτυχε να έχω και μια έκδοση του που ήρθε με ένα digital recorder που είχα
αγοράσει αλλά δεν το εγκατέστησα ποτέ.
Θα δω αν μπορώ να το βρω ξανά και να το δοκιμάσω.
Ευχαριστώ
Νίκος