Γεια σου Μάριε.
Υπάρχει δυνατότητα στο hotmail να προωθεί όλα τα μηνύματα που πηγαίνουν
εκεί σε κάποια άλλη διεύθυνση που θα καθορίσεις.

Το δικό μου το έχω ρυθμίσει εδώ και χρόνια να πηγαίνει στο gmail και αν και
η διεύθυνση ισχύει, δεν μπαίνω ποτέ πια εκεί.
Έτσι δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις κάτι με το apple ID.
Νίκος