Ένα μήνυμα στο Reddit προσέλκυσε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των χρηστών. Αφορά ένα
κάτοχο συσκευής iPhone 6s, ο οποίος και έγραψε πως η συσκευή του μετά από
αλλαγή μπαταρίας «πετάει και πάλι». Η συζήτηση στην πορεία επεκτάθηκε στα fora
του MacRumors και πήρε διαστάσεις.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειώσουμε πως υπάρχει μία «συνεχής» αίσθηση
στους χρήστες πως η Apple κάθε χρόνο «καθυστερεί» τις παλαιότερες συσκευές της
για να αυξήσει τις πωλήσεις της στις νέες κάτι που βέβαια δεν ισχύει.

Σύμφωνα με τον αρχικό συντάκτη, όταν η συσκευή του άρχισε – μετά την αναβάθμιση
στο iOS 11 – να μην εμφανίζει την αναμενόμενη ταχύτητα απόκρισης, αποφάσισε να
μετρήσει τις επιδόσεις της στην εφαρμογή benchmarking, GeekBench.

«Το επίπεδο φθοράς στην παλιά μου μπαταρία ήταν γύρω στο 20%. Έκανα μία μέτρηση
στο Geekbench και πέτυχα σκορ 1466 (single core) και 2512 (multi-core). Το ίδιο
σκορ πέτυχα ακόμα και όταν ενεργοποίησα τη λειτουργία χαμηλής ισχύος. Άλλαξα τη
μπαταρία της συσκευής μου και τα αντίστοιχα σκορ ήταν 2526 και 4456.»

Σύμφωνα λοιπόν με τη συγκεκριμένη θεωρία, η Apple μειώνει το χρονισμό των
επεξεργαστών της ανάλογα με τη φθορά που έχει η μπαταρία της εκάστοτε συσκευής,
με σκοπό τη συγκράτηση της ενεργειακής επάρκειας των συσκευών αυτών σε αποδεκτά
επίπεδα.