Γεια σου μάριε, δεν ξέρω τα μυνήματα σου μου τα διαβάζει κινέζικα, λοιπόν όταν
στήνεις το πρόγραμμα πας ίδια διαδικασία που έχουμε στήσει τα Λάτσιος μόνο που
δεν μπαίνεις ή στο 17 ή στο 18 ή στο 2018 όταν το στήνεις βγάζει κάποιο αρχείο
επάνω επάνω εκεί που έχω πει εκεί μπαίνεις μέσα και το βάζεις και αυτό ήταν
είναι πολύ εύκολο λοιπόν την καλημέρα μου και πάλι

Von meinem iPhone gesendet

Anfang der weitergeleiteten Nachricht: