Καλημέρα Στέλιο σε ευχαριστώ και σένα πάρα πάρα πολύ! Τώρα δεν έχω μηνύματα να
το δοκιμάσω τα διέγραψα χα χα χα! Όταν έχω αλλά θα το δοκιμάσω και αυτό τον
τρόπο σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ και να είσαι καλά😃😆😇😂

Στάλθηκε από το iPhone μου

14 Απρ 2018, 9:01 πμ, ο χρήστης «Στέλιος Πλάτσης <h...@playfm.gr>» έγραψε: