Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου Στέλιο! Την κατέβασα Και προσπάθησα    έτσι
λίγο αλλά δεν έχω καταφέρει κάτι ακόμα θα το μάθω όμως που θα πάει... Θέλει
ψάξιμο! Και πάλι σ’ ευχαριστώ πολύ Να είσαι καλά!

Στάλθηκε από το iPhone μου

21 Μαΐ 2018, 6:15 μμ, ο χρήστης «Στέλιος Πλάτσης <h...@playfm.gr>» έγραψε: