Καλημέρα, Νικολέττα.

Νομίζω ότι είναι προτιμότερο να κάνεις εξαγωγή των αρχείων σου σε Word, να τα
επεξεργαστείς με το ίδιο πρόγραμμα στα Windows και να τα ξαναεισάγεις στο
κινητό ως αρχεία Word. Ίσως χαθεί κάποια μορφοποίηση, αλλά δε νομίζω ότι θα
έχεις μεγάλο πρόβλημα. Όσο για τις σημειώσεις, αυτές μπορούν εύκολα να εξαχθούν
με την κοινή χρήση, αλλά η μορφή που θα επιλέξεις περισσότερο θα εξαρτηθεί από
το μέγεθος των σημειώσεων και το τι θέλεις να κάνεις. Θα μπορούσες, για
παράδειγμα, να στείλεις όσες σημειώσεις σε ενδιαφέρουν ως email στον εαυτό σου
και να τις ανοίξεις στα Windows.

Ειρήνη