Καλή σας μέρα.

Όπως είναι είδη γνωστό, από τότε που το twitter άλλαξε ιδιοκτησία, πολλές
αλλαγές έγιναν που έφεραν ποικίλες αντιδράσεις στον κόσμο κυρίως όμως
αρνητικές.
Για αυτό άλλωστε αρκετός κόσμος άρχισε να εξετάζει και το ενδεχόμενο να
μετακινηθεί στην πλατφόρμα mastodon.

Το twitter, για διάφορους λόγους ήταν μέχρι τώρα πολύ αγαπητό στην
κοινότητα των τυφλών ιδιαίτερα στο εξωτερικό.
Ο πιο σημαντικός λόγος για αυτό, ήταν η δυνατότητα σε τρίτους
κατασκευαστές, να αναπτύξουν προσβάσημες εφαρμογές για το twitter.
Από το 2009 που παρακολουθώ το θέμα και έχω λογαριασμό στο twitter, θυμάμαι
πολύ ωραίες εφαρμογές που αναπτύχτηκαν, και έκαναν την εμπειρία μας με το
twitter πολύ εύκολη υπόθεση, πολύ ευκολότερη από την ιστοσελίδα, ή την
επίσημη εφαρμογή για iphone.
Εφαρμογές όπως το quitter, twblue, chicken nugget, the qube, quinter και
άλλες, αλλά και στο iphone όπως twitterific, twittings, Spring και πολλές
άλλες ακόμη μας έδωσαν πολλές επιλογές για την πρόσβαση μας στο
συγκεκριμένο κοινωνικό δείκτυο.

Εδώ και λίγο καιρό, οι εφαρμογές τρίτων άρχισαν να δέχονται έναν μεγάλο
πόλεμο.
Πρώτο πλήγηκε το twitterific, που ήταν ίσως το πιο δημοφιλές, όχι μόνο
στους τυφλούς.
Μετά ακολούθησε το Spring, και ακολούθως ανακοινώθηκε επίσημα πως όλες οι
εφαρμογές τρίτων θα σταματούσαν να δουλεύουν σήμερα 9 Φεβρουαρίου.
Για λόγους που δεν είναι γνωστοί, δόθηκε μια μικρή παράταση μέχρι και τις
13 Φεβρουαρίου, αλλά όταν τελικά μπει λουκέτο σε όλες τις εφαρμογές τρίτων,
το twitter δεν θα είναι ποτέ το ίδιο τουλάχιστον για 'μας τους τυφλούς.

Η ιστοσελίδα του twitter προσφέρει κάποια στοιχειώδη προσβασιμότητα.
Υπάρχουν συντομεύσεις που μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει, αν βρίσκεται σε
λειτουργία εστίασης και όχι περιήγησης.
Πατώντας κάποιος το σύμβολο του Αγγλικού ερωτηματικού ? θα εμφανιστεί μια
σελίδα με τις συντομεύσεις.
Σας τις παραθέτω πιο κάτω.

Τις επόμενες μέρες, όταν εξικιοθώ και εγώ καλύτερα με την σελίδα, θα
υπάρξει νέα ανάρτηση με περισσότερες λεπτομέρειες.

Αν θέλετε να με ακολουθήσετε στο twitter για Αγγλικό περιεχόμενο είμαι
nikosdemetriou και για Ελληνικό nikolaos_dem
Δεν ξέρω πόσο ενεργός θα είμαι από εδώ και πέρα αλλά δεν θέλω να το
εγκαταλείψω.

Αν έχετε mastodon, μπορείτε να ακολουθήσετε nikosdemetr...@mastodon.sdf.org

Και τώρα οι συντομεύσεις του twitter.

Συντομεύσεις πληκτρολογίου
Περιήγηση
Βοήθεια με τις συντομεύσεις
?
Επόμενο Tweet
Προηγούμενο Tweet
Μετακίνηση προς τα κάτω
Space
Φόρτωση νέων Tweet
.
Αρχική σελίδα
+
Εξερευνήστε
+
Ειδοποιήσεις
+
Επισημάνσεις
+
Προφίλ
+
Πρόχειρα
+
Προγραμματισμένα Tweet
+
"Μου αρέσει"
+
Λίστες
+
Προσωπικά μηνύματα
+
Moment Maker
+
Ρυθμίσεις
+
Σελιδοδείκτες
+
Μετάβαση στον χρήστη…
+
Ρυθμίσεις εμφάνισης
+
Ενέργειες
Νέο Tweet
Αποστολή Tweet
CTRL
+
Enter
Νέο προσωπικό μήνυμα
Αναζήτηση
/
Σήμανση "Μου αρέσει"
Απάντηση
Retweet
Κοινοποίηση Tweet
Προσθήκη στους σελιδοδείκτες
Σίγαση λογαριασμού
Αποκλεισμός λογαριασμού
Άνοιγμα λεπτομερειών Tweet
Enter
Ανάπτυξη φωτογραφίας
Άνοιγμα/Κλείσιμο καρφιτσωμένου πλαισίου προσωπικών μηνυμάτων
Πολυμέσα
Παύση/Αναπαραγωγή επιλεγμένου βίντεο
Παύση/Αναπαραγωγή επιλεγμένου βίντεο
space