Κύριε Κώστα καλημέρα, ελπίζω να είσαστε καΚύριε Κώστα καλημέρα, ελπίζω να είσαστε καλά.
Η εποχή μάλλον είναι δύσκολη και προφανώς δε βρήκατε χρόνο να κοιτάξετε για τις ρυθμίσεις που σας είχα ζητήσει.
Άκουσα πως Η εργασία σας σχετίζεται με ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Ήθελα να ρωτήσω αν αναλαμβάνετε επί πληρωμή την αποκατάσταση υπολογιστών. Θα σας ενδιέφερε να δείτε τον υπολογιστή μου ως εργασία; Αν ναι ,μπορείτε να με ενημερώσετε για ποιο θα είναι το κόστος;
Ευχαριστώ πολύ.  λά

Νικολέττα Μπακοπάνου Τσεβά

20 Απρ 2023, 16:22, ο χρήστης «ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ <kmix1...@gmail.com>» έγραψε:

Από εβδομάδα που θα επιστρέψω Αθήνα,  θύμησες το πάλι για να σου στείλω τι πρέπει να κάνεις.

Στις Πέμ 20 Απρ 2023, 15:52 ο χρήστης Nickoletta Bakopanos <nickole.bakopa...@gmail.com> έγραψε:
OK! Κατάλαβα. Είπες όμως ότι πρέπει να γίνουν και κάποιες ρυθμίσεις προσβασιμότητας. Μήπως μπορείς να μου πεις ποιες είναι αυτές και από που τις κάνω; Αν σου είναι εύκολο παρακαλώ.

Νικολέττα Μπακοπάνου Τσεβά

20 Απρ 2023, 12:42, ο χρήστης «ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ <kmix1...@gmail.com>» έγραψε:

Ο κάθε υπολογιστής και ο κάθε κατασκευαστής έχει τα δικά του προγράμματα τα οποία φορτώνει στην εκκίνηση θα πρέπει λοιπόν κάποιος να δει τον υπολογιστή και να δει ποια προγράμματα πρέπει να αφαιρεθούν από την εκκίνηση γιατί δεν είναι δεδομένα το τι φορτώνει η κάθε εταιρεία βάζει τα δικά της και επίσης ότι επιπρόσθετο υπάρχει το οποίο είναι άχρηστο θα πρέπει να καταργηθεί η να αφαιρεθεί από την εκκίνηση

Στις Πέμ 20 Απρ 2023, 11:47 ο χρήστης Nickoletta Bakopanos <nickole.bakopa...@gmail.com> έγραψε:
Καλημέρα και σ’ ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.
Πρέπει να γίνει επανεγκατάσταση του λειτουργικού η μπορούν αφαιρεθούν τα προγράμματα που είπες και τώρα;
Επίσης, μήπως μπορείς να μου πεις ποια είναι αυτά τα προγράμματα που πρέπει να φύγουν;

Νικολέττα Μπακοπάνου Τσεβά

20 Απρ 2023, 11:22, ο χρήστης «ΚΩΣΤΑΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ <kmix1...@gmail.com>» έγραψε:

Καλημέρα και χρόνια πολλά.

Ναι χρειαζονται κάποιες ρυθμίσεις για προσβασιμότητα.  Επίσης,  κάποια προγράμματα του κατασκευαστή,  πρέπει να αφαιρεθούν από την εκκίνηση των windows. Τέλος αν υπάρχει πρόγραμμα πρόγραμμα προστασίας από ιούς τρίτου κατασκευαστή, καταργειται και στην θέση του ενεργοποιείται τοωwindows Deffender  για προστασία που είναι πολύ καλό και προσβάσιμο.

Κώστας Μιχαλόπουλος

Στις Πέμ 20 Απρ 2023, 09:53 ο χρήστης Nickoletta Bakopanos <nickole.bakopa...@gmail.com> έγραψε:

Καλημέρα σε όλους, ελπίζω να είσαστε όλοι καλά. Έχω αγοράσει έναν φορητό υπολογιστή με Προεγκατεστημένα  Windows  11 Στο οποίο έχω εγκαταστήσει  nvda Και χρειάζομαι την βοήθειά σας. Αν και ο υπολογιστής μου κόστισε αρκετά ακριβά, επέλεξα ένα θεωρητικά καλό μηχάνημα για να μην έχω προβλήματα, δε λειτουργεί πάνω του τίποτα σωστά. Συνήθως είναι αργός, έως απελπιστικά Άργος κάποιες φορές Φτάνει σε σημείο να σέρνεται. Επίσης συχνά μου λέει την λέξη άγνωστο. Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι τα παράθυρα δεν αργούν να ανοίξουν, αργεί να κάνει εστίαση και να μιλήσει. Κάπου άκουσα, δεν ξέρω αν ισχύει, ότι κατά την εγκατάσταση του λειτουργικού πρέπει να γίνουν κάποιες ρυθμίσεις για εμάς για να δουλεύει σωστά ο υπολογιστής. Και εμένα τα γουίντοους Ήταν προεγκατεστημένα. Ξέρει κάποιος τι μπορεί να φταίει και τι χρειάζεται να κάνω; Στην μορφή που είναι  τώρα ο υπολογιστής ουσιαστικά δεν είναι λειτουργικός και αξιοποιήσιμος.
Θέλω να ελπίζω ότι μπορείτε να με διαφωτίσετέ, είμαι απελπισμένη, μου έρχεται να τον πετάξω από το παράθυρο.

Νικολέττα Μπακοπάνου Τσεβά