Postovane dame i gospodo,

Ovih dana lakrdija zvana SAVEZNA DRZAVA se svodi na dekrete i uredbe DOS-a.
Oni preuzimaju poslove SAVEZNE SKUPSTINE, SAVEZNE VLADE, kao i poslove svih
drugih saveznih organa jer, kao sto sam cenjenom forumu pre par nedelja
pisao, drzava Jugoslavija odavno ne postoji prakticno, vec samo kao jedna
imaginarna tvorevina stvorena u glavi S.M. Kako se priblizava dan D DOS je
odlucio da on stavi pecat na dostavnicu, jer je ocigledno da niko drugi u
ovoj ''drzavi'' to nece da uradi. Pitanje da li treba ili ne poslati paket
je za jednu siru drustvenu raspravu (ja licno mislim da treba), ali
diktatorski nacin na koji to DOS cini je za svaku osudu - upravo na nacin na
koji je S.M. odlucivao dok je bio na celu ''drzave''.

Sve vas pozdravljam,

Zoran P. Sujic

>                           Srpska Informativna Mreza

                             [EMAIL PROTECTED]