Milan Veruović, šef obezbeđenja premijera Srbije tvrdi

Đinđić ubijen iz dva snajpera

BEOGRAD - Milan Veruović, šef ličnog obezbeđenja Zorana Đinđića, izjavio je juče za Radio B 92 da su u ubistvu premijera Srbije učestvovala dva snajpera. U ekskluzivnom intervjuu Radiju B92, Veruović otkriva nove, do sada nepoznate detalje u vezi sa atentatom u kojem je i sam ranjen.

Šef Đinđićevog obezbeđenja, koji nije saslušan u prva četiri meseca posle ubistva Đinđića, svojim iskazom ozbiljno dovodi u pitanje do sada objavljene rezultate istrage, navodi B92.

Veruović sumnja u zvaničnu verziju, prema kojoj je Đinđić ubijen hicem snajperske puške iz Ulice admirala Geprata. "Ja sumnjam u to da su bile dve puške. Ja to odgovorno tvrdim. Ako je bio okrenut licem prema vratima, kako je bio zatečen u položaju kada je pao, on nije mogao da bude pogođen sa njegove leve strane i pogođen je u njegovu desnu stranu, jer ja sam stajao sa leve strane u neposrednoj blizini, možda jedan metar.

U trenutku penjanja na stepenik je možda bila otkrivena njegova glava, ili ne znam… Ja ne mogu da tvrdim da istraga neće ustanoviti činjenice o kojima ja sada govorim, ali to u meni izaziva veliku sumnju", rekao je Veruović.

G. J.

http://www.glas-javnosti.co.yu/