III. SATINALMA ve TEDARIK ZINCIRI YONETIMI ZIRVESI

10 - 11 - 12 Ekim 2008 / Sheraton Istanbul Otel

w w w   b o s p h o r u s c o n f e r e n c e s    c o m   / tel: 0-216
486   3O  95

Konusmacilar: (Sunum Sirasiyla)

Mehmet Ali NEYZI (Zorlu Enerji Grubu Baskan Yardimcisi), Yelda KABAKLARLI
(AstraZeneca, Satinalma Muduru), Dr. Fatih SARACOGLU (Frentek Otomotiv
San. A.S.), Atilla FILIZ (Uretim Yonetimi Uzmani  Yazar), Metin KANSU -
Endustriyel Satinalma Danismani - Otoyol Sanayi Eski Satinalma
Yoneticisi, Prof. Dr. Mehmet TANYAS (Okan Universitesi Uluslararasi
Lojistik Bolum Bsk.), Murat BOG (Ekol Lojistik, Genel Mudur Yardimcisi),
Doc. Dr. Gulcin BUYUKOZKAN (Galatasaray Universitesi Endustri
Muhendisligi), Metin YILMAZ (Duzey Pazarlama Genel Muduru), Bulent
CILINGIR (Zorlu Enerji Grubu Satinalma Direktoru), Huseyin CELIK
(Acibadem Saglik Grubu  Satinalma ve Lojistik Direktoru), Atilla
YILDIZTEKIN (Arkas Lojistik E. Gn. Md.  UTIKAD, UND, LODER Yon.), Dilek
OGAN (KESWICK), Feza OZALP (Tedarik Zinciri Yonetimi, Profesyonelleri
Konsulu (ABD) Uyesi  Bilgi Universitesi MBA Ogr. Gor.), Yrd. Doc. Dr.
Berrin AGARAN (Dogus Universitesi. Endustri Muhendisligi), Umut Hulusi
INAN (End. Y. Muhendis  Yonetim Danismani), Doc. Dr. Murat BASKAK
(Istanbul Teknik Universitesi), Gurkan HURYILMAZ (Satinalma Yonetim
Uzmani), Basak ULKENLI OZEL (Havelsan A.S. Sozlesmeler E. Yoneticisi),
Necdet UYGURER (ODTU ve Yeditepe Universitesi Ogretim Gorevlisi), Doc.
Dr. Sevket SAYILGAN (Marmara Universitesi  Kurumsal Finansman Uzmani),
Baha SIPAHI (Danisman, Nortel Netas (E) Isletmeler Lideri), Dr. Dogan
KARADOGAN (K.K.K. (E) Ulastirma Binbasi  Lojistik Sistem Uzmani)

Oturum Konulari

Satinalmada Yeni Ufuklar
Satinalmada Stratejik Karar Surecleri
Satinalma Yoneticileri Icin Lojistik / Tedarikci Firma Belirleme
Kriterleri
Stratejik Satinalmanin Tanimi, Gelisimi, Yeni Uygulamalar, Yonetimdeki
Yeri ve Onemi
Satinalma Surecinde Urun, Veri, Yasam Yonetimi (PDM/PLM)
Lojistik Yonetiminde IT Uygulamalari
Lojistik Yonetiminde Yenilikci Cozumler ve Teknoloji
Uretim ve Satinalmada Tedarikci ile Esgudum
Basarili Tedarik Zinciri Yonetimi Uygulamalari
Dr. Murphy & Tedarik Zinciri Yonetimi
Satinalmada Outsource Hizmetlerin Yonetimi
Dagitim Merkezi  Depo Yonetimi

Tedarik Zinciri Yonetimi ve Denetim
Yesil Tedarik Zinciri Yonetimi
Tedarik Zincirinde Bilgi Paylasimi
Satinalma ve Tedarik Zinciri Yonetiminde Surec Iyilestirme Metodlari
Yap - Satin al  Disari Yaptir Kararlarinin Verilmesindeki Etkenler
Satinalmada Fiyatlandirma, Optimal Fiyat Tespiti ve Satinalma Butce
Yonetimi
Satinalma Yonetiminin Hukuksal Boyutu; Sozlesmeler ve Anlasmazliklar
Satinalma Iletisimi: Satinalma Yoneticileri Icin Etkili Muzakere ve
Pazarlik Teknikleri
Satinalma Finansmani: Satinalma Surecinin Finans Sureciyle Etkilesimi
Dis Kaynaga Aktarim ve Yeni Gelismeler
Olaganustu Hal  Kriz Lojistigi

w w w   b o s p h o r u s c o n f e r e n c e s . c o m

BOSPHORUS

CONFERENCES

Bir Bogazici Organizasyonudur.

w w w   b o g a z i c i e g i t i m    c o m    t r / tel: 0216 486
3O  95

Katilim icin Kayit Formu doldurulmasi ve tarafimiza gonderilmesi
gerekmektedir.
Kisi basi katilim bedelimiz; 1500 YTL + KDV dir. Ucret, zirve tarihinden
once Bogazici Egitim ve Danismanlikin Isbankasi Beylerbeyi Subesi 215148
Nolu hesabina yatirilmalidir.
Ucrete organizasyon suresince tum ogle yemekleri, cay-kahve, kokteyl
ikramlari, programa ait tum kitap, cd, canta, dosya ve dokumanlari
dahildir.
1 Ekim 2008 tarihinden sonra yapilacak iptallerde para iadesi yapilmaz
ancak isim degisikligi kabul edilmektedir.
Zirve organizasyon heyeti mucbir sebepler gerektirdiginde program
mekanini veya programi degistirme, iptal etme veya erteleme hakkini sakli
tutmaktadir. Bu durumda odenmis olan ucretler iade edilir.

Tarafiniza Duyuru Amaciyla Gonderilmis olan bultenimizi farkli bir mail
adresinize yonlendirmemizi ya da iptal etmemizi isterseniz maille
bildirebilirsiniz.