Merhaba,

Ara~t}rmadan yap}lan okul segimleri gelecepimizi depi~tiriyor!

Epitim hayat}n}z boyunca devam edecepiniz okul,dersane,|niversite,yurt ve
kurslar}n kalitesini inceleme ve deperlendirme imkan}na sahipsiniz.

NasilBir.com ile Neler Yapabilirsiniz

  * Gocupunuzu dersaneye veya anaokuluna gvndermeden vnce ba~kalar}n}n
    tecr|belerini vprenebilirsiniz.

  * Devam ettipiniz yabanc} dil kursu hakk}ndaki gvr|~lerinizi
    ba~kalar}yla da payla~abilirsiniz.

  * Kalmay} d|~|nd|p|n|z yurt hakk}nda daha fazla bilgiyi orada
    kalanlardan vprenebilirsiniz

  * Gittipiniz dersane size istedipiniz ba~ar}y} saplamad}ysa bunu
    genglerle payla~abilirsiniz.

Bu hizmet sizin igin var ve sizinle g|gleniyor.

]~imizi Ciddiye Al}yoruz!

Okul veya dersane segiminde genglere ve velilere yvn gvsteren bir
platform olarak, bu i~in vneminin fark}nday}z. Ba~tan savma ve gazete
sitelerindeki gibi h}zl} anketlerle bir epitim kurumunun
deperlendirilemeyecepini biliyoruz. Dan}~manlar e~lipinde tespit
ettipimiz yirmiye yak}n vlgme ve deperlendirme kriterine gvre kurumlar
deperlendiriliyor.

Vrnek Lise Deperlendirme Kritereri

  * \niversiteye Giri~teki Ba~ar}s}

  * Kamp|s ve S}n}flar}n Modernlipi

  * Vpretmelerin Akademik Kalitesi

  * \cretler

  * Ula~}m ]mkanlar} ve Servislerin Kalitesi

  * Vprenci Faaliyetleri (Sanat,Spor vb)

  * Okul Ve Gevresinin G|venlipi

  * Velilerle ]leti~im

  * Yabanc} Dil Vpretmede Yeterlilipi

  * ...

Daha fazlas} igin www.nasilbir.com adresine bekliyoruz.

Unutmay}n bu hizmet sizin igin var ve sizinle g|gleniyor.

]yi g|nler dileriz
Nasilbir.com M|~teri Hizmetleri.

 Copyright NasilBir.com 2008. B|t|n Haklar} Sakl}d}r. http://www.nasilbir.com
Listeden g}kmak istiyorum