Goeiedag allemaal,

Ik heb nog wat msx'en staan waar ik heel graag van af zou willen, geen
plaats meer.

Hier komt het:

Een 8250 --> Met twee niet originele drives
                en 7 MHz
        Voor de prijs van Fl 125,-

Een 8235 --> Met een dubbelzijdige drive.
        Voor de prijs van Fl 75,-

Verder heb ik ook nog een 8220 liggen (deze geeft geen kleur meer).

En nog een MSX1 (gratis) met modem(1200). Als daar geen intresse voor is
beland het in de prullenbak.

Groetjes,

                        --- Paul ---

Ps. Weet je iemand die nog een Atari ST wil kopen inclusief monitor.
Want die staat hier ook nog 1.

****
MSX Mailinglist. To unsubscribe, send an email to [EMAIL PROTECTED] and put
in the body (not subject) "unsubscribe msx [EMAIL PROTECTED]" (without the
quotes :-) Problems? contact [EMAIL PROTECTED] (www.stack.nl/~wiebe/mailinglist/)
****